2007年8月4日星期六

holiday parent vs holiday son

今天,是holiday parent出動的日子,我和老公取了假,與天天到影樓留B影!

作為holiday parent的我,我以為只有我緊張,後來發現原來天天也是,我與老公持續在他面前出現,使他興奮莫名,情緒高漲,還有抗奮,不錯,但應寫為"抗瞓"!!

平日他大約10am-11am會作個小睡,今日到了11am對眼仔還是"燈籠咁大",食奶時邊食邊睡了15分鐘,之後又"鬼咁精神",哎呀,相約了12pm到影樓啊,期間要是眼瞓,如何是好呢?

之後,我才發現,這個是個懶玩小鬼,就算已經很倦,也不肯睡,慶幸的是,冇扭計,所以從廚師造型裡,看到一絲絨倦意啊.

完成拍照後,他才肯乖乖的睡...了半小時,激死.

下午到嬤嬤家,情況一樣,有瞓過,到10pm走時才頂唔順,出門口不過10分鐘,便在我懷中睡著了,一睡便是2am才醒來,吃過奶奶,繼續甜甜夢.

4 則留言:

匿名 說...

細嫂說: 超超超超可愛的天柏BB啊! 噢! 他的打拳造型完全可以展現他的凌厲和肌肉! 好鍾意啊~ 我要一張2R放銀包! 族長(的相片)可以退位讓B了!

族長說: 完全都唔似八個月大啊~~~~好大個,但好得意囉~超可愛呀~我又要天柏柏的相放銀包!!將副族長的相換晒佢!!副族長真係無姪仔BB咁可愛鳥!!!

匿名 說...

天天的樣子是集你倆的精華了! 一家三口很幸福啊!

匿名 說...

打拳造型的相片, 超可愛~
相片影得不錯啊

巧欣 說...

豬族長及副族長,
快d生番個同我天天玩啦,唔好成日淨得你地索晒佢d油,我都要索吓你地個b的油啊!相...梗係有問題啦,但都唔使將對方d相換晒嘅,買個有兩格放相嘅銀包咪得囉!

nitika,
好多人都話天天係我同老公的混合體,唔係一眼望埋去就覺得特別似邊個,朗朗仔就似足你喇!

pigbon,
打拳造型係個攝影師建議架,佢話唔好浪費天天嘅肥肚腩身材喎,效果都好好呀!謝謝.