2007年8月15日星期三

生病??

剛收到我媽來電,話我知見到天天左耳有少少分泌流出,問我昨日湊佢時,佢有冇特別野!

我話我昨日都見到,我見同平時差唔多,我又聞過,唔覺有臭味,所以冇理佢,媽話佢今日攞棉花棒清潔,唔只見到黄色呀,哎呀,要即刻睇醫生呀!

打俾睇開嘅梁醫生,哎呀,佢診所日開始裝修呀,到22/8先再開診,點解總係要到有需要時,D醫生先唔見晒,我住個區其他好多醫生都放暑假呀,唯有帶天天到荃灣睇,約了下午5:45PM,好彩有好老細,俾我早平個鐘放工,希望天天冇事,只係我呢個亞媽太緊張而已!!

*************************************************************

後記
去到胡醫生處把了個平安脈,診斷為亞媽太驚恐,亞仔一d事都冇!呢個係一個令人滿意嘅答案!

3 則留言:

匿名 說...

天天無事嘛?耳仔有無發炎?

巧欣 說...

藍mama,
天天冇事喇,醫生話唔係發炎喎!唉,耳仔發炎好大件事架麻,就係因為咁,變得太過緊張了!

Robo Mama 說...

我都以為可能係耳仔發炎. check過無事就安心.