2007年8月30日星期四

我大個仔喇

記得大概在天天5個月開始,婆婆便會定時定候除去其尿片,逗他痾便便,久而久之,他也養成"食完就痾"的習慣,到了食固體食物開始,便便就較"實鄭",不是糊狀,而是條狀,8月個開始,坐得穩陣好多,婆婆便教他坐廁所痾,同佢"唔..唔唔.......唔唔...."一輪之後,果真有得痾喎,哈,如果佢繼續有這個表現,看來可以試試用"輕鬆穿"了,因為以他現時的狀況,與他包尿片簡直是一件苦差!

4 則留言:

匿名 說...

喂天天好叻叻!
我地呢,睇怕仲有排鬥落去。。。

Yan Yan the Pig Farmer 說...

確是一大進步呢!
如此下去,爸媽很快就可以省掉尿片錢 ^^

巧欣 說...

阿四媽,
小c好盞鬼呀,我最記得你教佢排隊,第時天天大d,我都試吓用呢個方法教佢先!

豬爸,
其實慳唔慳尿片錢都係其次,成日被條厚that that嘅野包實個pat,好辛苦呀,所以盡快撇甩佢啦.

匿名 說...

巧欣,
我正在好努力咁睇返你之前2006生天天既blog呀~~~