2007年1月2日星期二

飽唔飽?!太緊張啊!!!

最近正開始學泵奶,為1月尾復工後亞仔有奶飲作好準備,但唔知係咪因為咁,定係亞仔正處於"猛長期",佢好似食極都唔飽咁,啱啱食完,半個鐘之後又會喊要食奶!

積極去睇番D餵奶資料,大部份都話一個道理:FEED ON DEMAND

如果BB覺得唔飽,你就餵得密D,咁你個身體就會製造更多奶去滿足你個BB嘅需要!

道理我好明白,所以繼續堅持每日泵奶兩次,慢慢儲奶,如果見天柏唔飽,我就餵佢密D,而泵出黎嘅奶我就唔會即刻補俾佢--除非族長放假,我先會俾天柏用奶樽飲奶!

但總係有個心魔存在:我會唔會突然間跌奶量?
天柏啜嘅時候,會唔會冇奶出呢
如果我冇奶俾佢飲,會唔會影響佢嘅發育呢?

同時,佢5個禮拜大時,我同族長發現佢開始識扭抱,好有意識果種,所以我地依家會等佢喊5-10分鐘先抱佢,有時我做緊第二樣野時,佢肚餓喊,到我10分鐘返去揾佢時,佢竟然瞓左......

咁佢其實係肚餓,定係眼瞓呢??我叫唔叫醒佢食奶好呢??

族長通常都會答我:"佢肚餓會再叫你架啦,你使咩野咁緊張呀!!

另一個我成日問族長嘅問題係:俾佢喊咁耐,又唔應佢,會唔會攪到佢冇安全感架!!

族長:"............................扭計同安全感有咩野關係呀!!!!!!!"

我...係咪太緊張呢!!!

沒有留言: