2007年4月23日星期一

5個月

天柏5個月大喇,前陣子,佢晚晚食夜奶,攪到我好辛苦,試過淨係俾水佢飲,但佢唔肯再瞓番,困獸鬥落去只會攪到我同族長有精神返工,所以唯有出此下策,冇計!!!

早前又冇端端FORMAT左張SD CARD,攪到入面D相冇晒...依家試吓整唔整得番!!希望得啦!!

呢個月,我覺得天柏叻左好多,當我地叫佢,佢好快應我地,雖然成日塞對手入口,仲俾D指甲整損個咀,但佢又好似玩得好開心咁,所以我地都冇阻止佢,另外佢好想翻身,但仲差少少,努力呀亞仔!!

最近佢好好奇咁望住我地食野,試過將食物放到佢咀邊,佢開口想食咁,佢應該開始對食物有興趣,過埋呢個月啦,你就可以試食固體食物喇!!

沒有留言: