2007年4月5日星期四

應否食奶咀呢

近日朋友向我表示,將會讓她的4個半月女兒食奶咀,教她自己睡覺,一直都冇打算讓天柏食奶咀的我,便問她會否担心bb不懂分辦奶咀只用來睡覺用,使她其他時間也嚷著要食奶咀呢...

她表示其大女也是這樣,又未見她有混亂,所以大概唔會出現我担心的情況啩.

其實我也不知道我的担心是否有理據,但我媽媽不停說,若可以就不要給天柏食奶咀,免得他依賴.

但,若他要睡,到現在仍是要人抱及氹呢.

3 則留言:

jaycy 說...

搭下咀…:P
唏,要要抱咪當係抱佢多D囉,
要抱既時間其實眨下眼就過…至多咪一兩年…… ^^"
真係想試咪買個同佢用開飲奶既差唔多形狀返泥試下,唔係個個B都鍾意食奶咀架。
我個女豬小利,就係其中一個,買過好多唔同形狀既佢都唔要 ^^

巧欣 說...

OH,原來唔係個個b都鐘意架,咁我真係要諗諗喇,其實主要係問我亞媽,因為日間佢湊多,如果佢唔怕天柏扭計又肯抱佢瞓,我都打算唔買!!

匿名 說...

If it's not necessary, I would not give him a pacifier. My son never liked it since he was born.

If he won't go take a nap unless he is being hold, let him lay in the bed and cry. He will learn one day that he needs to go to bed himself. Otherwise, he will never learn, and you will be the one holding him to sleep forever.