2007年6月19日星期二

一不留神,慘劇發生

今日,逗完天天便便後,便帶他到我張床躺下,打算為他穿上新尿片,只係擰轉了一個身,就聽到一聲巨響...接著是慘烈的哭聲......

冇錯,天天轆了落地下,幸好背脊落地,頭仔被其床柵(近地面那部份)承住,未有著地!

接著,就是一把漸近的男人聲大叫:做咩野事呀???

我只好自首道:天天剛從床上跌了落地!!!

當然隨之而來的便是一堆--做乜咁唔小心呀,你冇睇實佢咩,做乜放佢咁近床邊架......

觀察了好一個下午,總算未見有什麼異樣,他與平日一樣,咁活潑,頭亦沒有被發展商收購,仍然是草皮一塊!

OK OK!我以後會小心一點,唔會再俾佢跌落黎架喇,我...個一刻都好驚架!!

8 則留言:

匿名 說...

真係要睇緊d,佢地d動作好快!

匿名 說...

細佬仔要跌跌下先會大既....

巧欣 說...

森,
雖則說要跌吓先會大,但最好都唔好啦,唔跌都會大嘛!!第時到你做人老豆你就知!!

藍mama,
係呀,依家連望少一眼都唔得呀!

Wheel 說...

hello,

幸會幸會, 張相在香港(屋企窗外)影的, 我的小盈都係06年11月出世, 可以交流心得

Jesse 說...

個個BB總試過跌落床的, 真係劫數難逃.

巧欣 說...

wheel,
係呀,大家都係0611喎,一定可以交流交流啦!

軒爸,
我最初以為自己會好小心,可以幫佢避過一劫呀,但點知...都係唔得!!

怒火眼睛 說...

必必都跌過一次, "好彩"係老公唔小心, 唔係真係俾佢丙暈...
大家都小心d啦

巧欣 說...

怒眼媽,
我亞媽仲衰,佢同我老公講,好彩唔係佢地跌親天天,如果唔係,實俾我鬧死喎!!!