2007年6月14日星期四

Da Da Da

小孩子學習語言的第一步,學發音,胡亂的講一堆只有佢明的說話,在旁的大人亦會對號入座---"佢識叫爸爸,嗲嗲,媽媽......",如果可以聽到小孩子牙牙學語時的意思,其實會是什麼呢?



拍攝於天天6個月3星期時.

同場加演--噴口水一啖!!

6 則留言:

Clemens 說...

Da Da Da? 我話佢講緊「打打打」就真!

巧欣 說...

我費事老公話我啦,好容易誤會個仔唔鐘意俾佢抱住,所以"打打打"!!!
好hurt架!

怒火眼睛 說...

呵呵,好肉, 想咬,
打就打唔落手勒, 咁CUTE.

匿名 說...

我聽到個『洩』字,再加動作,一定是『打.....打』啦!

巧欣 說...

cls,
老公都同意我嘅演繹,佢話一定唔係"打打打"喎!!

Wheel 說...

我果個係講「ah-e-ah-e-ah」, 好似同公子講的差不多