2007年6月23日星期六

7個月喇!

同學PAM終於在昨晨誕下孖女喇,記得多D休息,湊孖女我估需要好多精神呀,因為我湊一個都覺得有點吃力,當然係指初出世時啦!

上週初次帶天天到泳池游水,嚴格黎講,只係踩水啫,在BB池中不停彈跳,樂在其中,玩了約半小時便回家去,聽日我地又打算同佢去喇,今次特地買了一件保暖泳衣,仲要買兩歲SIZE,著落都好似啱啱好咁,果真係大隻仔,另外又買了個坐得嘅水泡俾佢玩,連SEIKO姐姐都買來一個啊,一個BB有兩個水泡,真幸福!!


最近竟在屋企門口撞番中學同學,佢已經34周喇,我話佢知我有個7個月大嘅仔,佢唔多信,到我俾相佢睇,佢先信,當然,兩個亞媽坐埋一齊,就梗係講仔女經講到收唔到口啦,已經約好聽日游完水後,帶天天去探佢喇!

話咁快,不經不覺,天天已7個月喇,有以下不同嘅表現:

1. 佢見到什麼都想攞,之後就梗係放入口啦!

2. 發現到自己把聲好得意,所以不停大嗌,不停咁講野!

3. 就快出牙喇,不停流口水!

4. 坐得比之前穩,但間中仲有向兩邊擺,唔扶住佢,就會砰一聲响喇.

5. 每日食一餐粥仔,成大半碗(大人食飯嘅SIZE計)

6. 暫時都可以保持每日一便便,GOOD!!

7. 仍然都會食夜奶!!

8. 識叫爸爸,嗲嗲,間中會叫媽媽,但似叫爸爸多D,另外就係呀,嗚,E等等.

9. 去過泳池,但未去過沙灘.



大致係咁多啦,由一舊粉團到依家學會咁多技能,難怪個個育兒專家都話BB階段的學習速度係超乎想像啦!

4 則留言:

匿名 說...

呢個時間既BB應該係最好玩既...點玩都可以笑一大餐既

巧欣 說...

森,
你幾時黎玩佢呀?

怒火眼睛 說...

咦,咁岩必必都去完游水呢. 但無保暖泳衣呀, 或者都要買件, 你邊樹買架?

巧欣 說...

老公在西田買架,arena,原本想買件薄嘅,但個售貨員話只係防晒,唔保暖,所以買左呢件,其實係d潛水料嘅泳衣,買得fit好d,我依家買大左小小,所以著起黎攪到個膊頭位好多布剩,有d輪盡!