2006年9月12日星期二

3個月的作戰!!

糖尿...我以為我不會中招!!點知,不幸地,我中了,雖然醫生表示好輕微,叫我不用担心,但...點會唔担心啊!!!臨走佢只係叫我戒甜食,包括旦糕,汽水,朱古力,雪糕等,其他咩野都唔使減喎!!這些全都是令人快樂的食物呀,戒左...咪唔快樂o羅!!!但冇辦法啦,族長陪我一齊看醫生的,所以他一定會按照醫生的指示,控制我的!!!
你睇吓d野食幾吸引!!!

今早,都覺得自己好乖,整了一個早在懷孕初期已討厭的早餐--麥皮+烚旦+奶!!!未懷孕前這個套餐,我很喜歡的,但到了懷孕初期,不知為何,一食就想嘔!!尤其烚旦,總覺得放不入口啊!!!最後,醫生表示不一定要吃烚旦的,所以改吃炒旦做早餐,呵呵,好味得多了!!自始,我便吃炒旦三文治做早餐,當然,每朝一盒奶,我仍然喜愛!!
你睇呢d食物......幾有營養!!!!!!!

現在,仍有3個月的作戰,在下次見醫生時,絶對不可以再驗到有尿糖啊,所以,無論有多辛苦,我都會乖乖的,戒甜食!!還有,要積極控制體重!!不然,要開刀的機會就大了!!昨日新高--142lb!!!重了32lb,點攪!!

3 則留言:

Clemens 說...

啊呵!
我下次焗芝士蛋糕冇你份食!

(一係焗個走甜嘅... 之不過,諗落都覺得好難食 :P)

匿名 說...

一係呢...妳買左之後睇完就等我幫你食左佢

巧欣 說...

好提議,整個無糖的,對大家都有益啊!!!或者,唔知用代糖做的,我食唔食得呢??最多,我出代糖吖!!

如果我買得...我一早食左羅!!!仲可以擺o係度咩!!!