2006年9月4日星期一

D奶樽...咁難啜架!!!

最近貪得意,開左個奶樽黎試吓,於是族長就放D水入去,試吓飲o既時候,會有點樣o既感覺......

唔試唔知...原來比我地想像中難啜呀!!

其實,係咪可以將個咀整大D呢???但又會唔會一下子入得太多奶,會逐到BB呢??都係時候向D媽咪取下經先得喇!!

5 則留言:

匿名 說...

呵呵, 別低估BBo既吸力, 好勁架.
我試過放隻手指喺軒軒咀前, 一唔覺意, 俾佢啜咗成節手指到入口.

巧欣 說...

咁其實使唔使整大個奶咀個"load"呢,因為真係好難啜喎!!!定其實用原裝的已經可以呢??

匿名 說...

有可能需要, 視乎BB的能力. 到真的有問題才開窿也不遲.

匿名 說...

軒軒初時不懂飲奶,護士叫我把奶嘴孔開到中碼,之後軒軒仍食得很慢,於是護士又把我帶去的奶嘴剪了十字,這樣出奶出得好快,根本是「灌」奶給軒軒(好可憐的小bb呀)

回家,我也照樣用那些奶嘴。但小B常常漏很多奶出來,又會「族」到。

現在,改用NUK十字奶嘴,他不主動吸時,奶不出,既不會「族親」,也沒漏奶了。

巧欣 說...

軒媽:
我見軒軒好得意呀,仲開始表情多多呢!!