2006年9月4日星期一

台北有休麼好地方去啊??........吓,我每次去都是"喪食"架!!

今日翻開報紙,有以下新聞一則:

【明報專訊】據說,旅遊讓人年輕,因為喜愛旅遊的都是對世界充滿好奇的人。好奇便是保持青春常駐的靈丹妙藥。當然,更實際的是,不再十八廿二的人,只要年不過三十,還能申請青年證。青年兩字 白紙黑字的在手,青春那有不回來的道理。

大家都知道,除了國際學生證,12至25歲非全職學生,都能申請國際青年證(IYTC),最近台灣行政院青年輔導會推出「青年旅遊卡」(YTC),把青年的定義再擴大一點。

凡15至30歲的海內外青年均可免費申請。青年旅遊卡提供景點門票、交通、民宿、小吃名產、縣市觀光護照等,多達200多項旅遊優惠。例如國立故宮博物院,持證在手,門票減半,只收新台幣50(約12.5港元)﹔台北101登觀景台減收50新台幣(約12.5港元),以優惠價300新台幣(約60港元)登上世界最高摩天大廈﹔在鼎泰豐,憑卡消費,可獲贈小籠包手機吊飾(很抱歉,不是送小籠包)。

申請方法簡單,只要出示有效身分證明文件(限本人申請),到青年輔導會全國各區青年交流中心(Youth Hub)、中正國際機場和小港國際機場觀光局旅客服務中心櫃,以及觀光局旅遊服務中心(重要火車站、捷運站和航空站),即可免費辦理,立即發卡。

申請及優惠詳情﹕http://youthtravel.tw

立時向族長講:"喂,有優惠呀,出年再去都用得著喎!!!"
族長立時回應:"唓,得你有得用!!!不過咁都好,都可以慳到d $$!!但係到時你都唔舒得放低小熊bb啦!!"

哈哈!!咁又係喎,到時睇吓點啦,有時d野,話唔埋o既!!

之後,族長表示最近有個同事問佢,台北有咩野地方好去,族長就話:"吓,我唔知喎,我每次去,都係去"喪食",睇風景o既地方,我唔係好知喎!!!

冇錯,我地每次去,都係喪食,只係會去d有野食o既地方逛,從來都唔會觀光的!!!所以,通常都會肥左幾磅咁返黎!!

下次......唔知係幾時去呢!!!

沒有留言: