2006年9月2日星期六

整床仔.....我要離家迴避啊!!!

昨日與族長行街,原本只打算四處逛,看看小熊bb所需用品的價錢,誰不知遇上jusco有折,計計下,上次托朋友買的奶樽,正價要$45一個,朋友替我們買都要$25一個,現在只需要$22.8咋!!!

之後族長又見到個消毒奶樽機,都有折扣,仲送多4個奶樽,都是賣$342!!!好抵呀,所以,上述所有物品,都買了回家!!

返元朗後,與爸媽商討bb房的位置,最後,還是不用大裝修了,只折掉書枱及書櫃,換來bb床及電腦枱便可以,最後,我和族長都覺得,在jusco見到的一張bb床,無論在我家還是元朗,都適合不過,價值$1035,其中一邊床欄還可改裝成小童床,讓小朋友自己爬上床睡覺呢!!相信可以睡至3-4歲!!!所以,急性子的我,便游說族長,買下一張先!!!售貨員表示可以送貨,所以我們沒有即時取走,讓它下週慢慢送來吧!!!

今日,同事對我表示,bb床送來的時候,我.....要迴避啊,即是,我要離開屋企,直至完成床仔裝好為止!!!我....都是第一次聽咋,不過既然有這樣的做法,當中一定有其原因呢,所以,我都會乖乖地跟從!!!

2 則留言:

Yan Yan the Pig Farmer 說...

小熊bb未出世,父母就巳經很忙了!
我和老婆豬現在也為bb房而大花心思呢!

要迴避,大概是讓你休息一下吧 ^_^
砌床這等勞動性工作不適合大肚婆呢!

巧欣 說...

老人家話,家有裝修,會影響個bb喎!!!擔心會唔覺意整到塊面有花會破相喎,所以...都係乖乖地聽話啦!!