2006年9月6日星期三

擔心

近日有點擔心,因為我覺得小熊bb郁動得較以前少!!!本想立即去看醫生,但...他又不是一動也不動,只是少了一點,而且11/9我都約左見盧醫生,所以,都是繼續觀察呢!!希望沒事吧!!

前日jusco已經送了bb床來我家,族長今日襯我上班期間,已經試了砌床,一切順利,位置都可以,但因為我家的房間較少,所以買的時候,我們已經知道,床是不可推出廳啊,唯有想過另一個方法,可能好似朋友的建議,買一個籃,放在廳,有需要時使用吧!!!

同時間,族長亦已試用消毒奶樽機,初時好似在運作上出現問題,但用了幾次之後,又得喎!!!不需要取回jusco更換了!!

現在......還要買些什麼呢!!!

3 則留言:

Yan Yan the Pig Farmer 說...

我家小豬B的郁動,也不十分平均,一時靜若處子,一時動若脫兔.
不過醫生說只要有郁動就行了,除非有什麼狀況才需要kick count.

匿名 說...

你就快七個月了,是嗎?那差不多要執「走佬袋」啦。 ^_^

巧欣 說...

軒媽:
真係要咁快執走佬袋架!!!我咩野都未買喎!!!咁真係要快D先得喇!謝謝妳!!