2006年10月21日星期六

連環煲碟10小時

早前講過正追緊prison break,咁啱有個同事有齊全套,借左黎睇,咁就開始左連環煲碟10小時的紀錄!!族長夜晚放工返黎仲鬧鬼我,話我對住個電腦咁耐!!!咁自己一個人放假o係屋企,冇野做,唔係睇戲咁做咩野好呢!!!

今日繼續睇埋最尾果4集,勁緊張!!當然,我都會好遵守遊戲規則,個結局緊留番俾你地自己睇啦!!

3 則留言:

匿名 說...

呵呵呵, 即管盡情看罷.
生軒軒前, 我看了Lost Season 1.
我到而家都未有時間睇Season 2呀.

哇......

唉! Season 3都嚟緊啦.

巧欣 說...

真係會咁忙架!!!不過我都相信,因為如果餵人奶,每兩個鐘餵一次,都真係唔使點休息!!

匿名 說...

唔驚,我坐月時係餵住睇.