2006年10月8日星期日

仲有兩個月...做咩好...洗衫同奶樽啦!!!

星期日,最好不過緊係去郊遊啦!但族長今日要返工,今晚成10點我先會見到佢...成個下午,有咩野做好呢...不如洗吓d小熊b衫啦!!哎呀,原來有鈕嘅衫仔都係要用洗衣袋入住架...因此有件衫的鈕...洗爛左!!!

洗完衫,仲有好多時間喎...仲有樣野可以洗...就係奶樽喇!!總共有11個,5細6大,要分開兩次先洗得晒,聽人講新奶樽要烚幾次先得,因為咁樣d奶咀先會軟d!!!所以個機總共開了6次!!!

4 則留言:

匿名 說...

點解咁多奶樽o既?

你有無打算餵人奶呀?

巧欣 說...

有架,但之前我老公個同事幫手買左4個,後來見個牌子有特價,所以咪又買左3個羅,又後來買烚奶樽機時又送左4個,所以咪有成11個咁多羅!!不過唔緊要,因為第時我媽咪會幫我照顧BB,到時佢都要用!

BTW,你好叻呀,未返工前已經泵到咁多包奶俾BB,但係我仲未幻想到點樣邊餵邊泵!!!你用電的還是手動呢??

Yan Yan the Pig Farmer 說...

嘩,已經有這麼多衫!
可以開fashion show 啦!
看來你已準備好小熊B的來臨:)

匿名 說...

11個真係太多了, 你是否一次過開晒盒了?

如果你好打算餵人奶, 咁有無溫定書學下點餵人奶呀? 好快d 溫熟d 書, 到時餵起上來都得心應手.

我在家中用電動, 在公司用手動. 你到時都會架喇.