2006年10月17日星期二

肥b

連盧醫生都話小熊bb超肥呀!!!33週覆診,照到亞b有2.4kg,即係大約有5.28lb!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

正常o既bb34週都係2.2kg咋!!醫生話如果兩個星期之後都係咁大件,就要check吓我係咪有妊娠糖尿病!!!吓,驗尿冇野喎..................盧醫生話驗尿唔準喎!!!!咁點算!!

族長即刻封鎖所有甜食!即時暫停燕窩,佢話燕窩會養肥個b,之後仲話早餐只可以食麥皮!每兩日先食一隻旦,一日先飲一盒奶咋,吓,點得呀!所以我冇聽佢講,奶點可以飲咁少呢,第時點餵人奶喎!!

除左亞b係肥b之外,醫生仲俾左封入院信我,話有咩野事都可以即刻入院喎,要咁快咩,唔好赫我喎,不過佢都係堅持話俾定我!!我估我都係會早生架喇!!都係快d執定個走佬袋先!!

3 則留言:

匿名 說...

妊娠糖尿要驗埋血先準架。

鮮奶唔可以飲咁少,要飲三盒鮮奶補calcium,因為BB 會攝取好多calcium,唔夠數就會媽媽體內攝取,媽媽為了老左無咁易骨質疏鬆所以要日飲三包先夠數。

餵人奶要成功,第一個星期要兩小時餵一次奶,等個腦知道要出奶比BB 食,BB 出生後首一小時是最想吸吮黃金時間,所以記得同姑娘講會餵人奶,生完無幾耐佢地會抱BB 比你餵奶。

巧欣 說...

醫生都係咁講,所以佢話下次如果亞b都係超重,先會同我驗血,我在健康院佢又冇叫我驗喎...

我依家飲緊高鈣奶,每日飲兩盒,醫生另外俾鈣片我食,其實係我一日飲唔到三盒咁多!!!

我昨日發夢,見到自己餵人奶呀!!!

Clemens 說...

想當年小弟出世都只係6 lb.咁上下咋喎... :P