2006年10月3日星期二

咩野都買!!

早前經常行bb鋪頭,諗住格價可以買平野,但成日都諗住...d野使唔使咁早買呀???所以每次都係得個行字!!

最近,因為預知我和族長未來數月都會好忙,所以唯有的起心肝,去買亞b需要的東西,但總係覺得,買貴野,而且,都唔知咪男士都唔係好鐘意格價,族長每見到喜歡的,都會話--買呀買呀!!!吓...呢個屋企好似有喇,唔使買啦!!如是這,買得最少的,是衫仔,買得最多的是日用品,洗奶樽液,bb專用洗衣液,沖涼盆...都搬晒返屋企!!

其實,仲有好多野未買啊!!!

5 則留言:

匿名 說...

係呀,衫仔真係唔使買咁多,好多人送。不過小熊熊係冬天出世,可能要買定一些內衣,因為d朋友多數送外衣,好少人會送內衣,買定一些穩陣。

匿名 說...

軒媽講得對,不用買衫仔,到時會有很多人送,我個仔的出街衫多到未著過就不合身。反而睡衣,內衣和羊毛衣就要預多少少,初生B 易嘔奶,換衫時都有得換。

你個BB 冬天出世,買棉花同佢抹屁股好,萬零有得賣一隻BB 用棉花,一塊方型像手掌大,好像叫甚麼思樂棉,用的時候沾暖暖地的食水,好過用濕紙巾,一來用食水抹唔怕感敏,二來用暖水抹屁股唔怕凍親BB,而且BB 都會舒服d。

巧欣 說...

nikita:
妳講果隻棉花我都見過,不過我奶奶話o係藥房有一大卷棉花,功用都一樣,不過就麻煩d,用之前要剪啱size!!

另外,妳冬天會買邊隻浴沐露俾bb用呢??

匿名 說...

剪麻煩呀,到時湊 B 好辛苦架。

我初初是用Combi 的,用完之後無晒貨買唔到,現在用Pigeon。你買的時候不要買有香味的浴沐露。現在大部份的浴沐露多是洗頭沖涼都係同一枝,買呢d 最好。

巧欣 說...

nikita:
其實我打算用seba咋!!