2006年10月3日星期二

體重...回落!!

今日又是一個要見醫生的日子,好趕好趕地於6:40pm到達醫務所,不過今日盧醫生放大假,由靳醫生代診,這都好,預計盧醫生12月都不會放假啊!!

未入到醫生房前,先磅個重---141lb,好似輕過上次!!入到見靳醫生...奇怪,沒有問我幾重,又沒有替我量血壓!!!只是問了幾句:"bb有冇郁呀?有冇咩野唔妥呢?"我都話冇,不過有時行得快少少,個肚有少少拉緊的感覺...但醫生沒有回應這是否正常!!!之後叫我上床照照超聲波...呀,一切都好正常喎!!不過bb個頭就比現時週數大了一星期!!大頭仔!!!

由於担心bb個頭大,好難自己生,所以都忘了告知醫生,我體重是多少,出到去問問姑娘,我上次的體重紀錄是多少,才發現比上次還輕了少許,3星期前,我是142lb,今日...竟然是141lb!!!護士姑娘都發現這個情況,立即安慰我:"可能你d水腫退了,所以咪輕左羅!!!"真的嗎??

最後都是族長安慰說:"你冇重,但亞b有重咪得羅!"是呀,3星期前bb重約3lb,今日已有4lb了!!!

這是否代表我的戒甜行動成功呢??自上次驗尿有個+之後,我都已經好節制,3個星期只是食過兩次雪糕,間中食了少許月餅和朱古力,食過一次旦糕,冇飲過汽水啊!!都好忍得喇!!

既然都有點成績,當然要求族長給予少許獎勵啦!!如願以賞地去吃了一個好開心的香蕉船啊!!

就快生得,見醫生的次數就越來越密,下週又要到健康院見姑娘,再下週,又要到盧醫生處,即是說每週都要看一次醫生!!都幾忙呢!!我又忙,族長又忙,bb又忙,成家人都生活在忙碌之中,真是要找個平衡點了!!!

2 則留言:

匿名 說...

唔使怕o既,生仔好容易,信我!最緊要要對自己有信心。你有無上孕婦運動班學呼吸呀?好有用,挨陣痛就係靠深呼吸。

唔好怪我直言呀,好心你就唔好食甜野啦!高糖份但營養價值低,無益架!

巧欣 說...

其實我都知,不過有時真係忍唔到口,不過為左自己同亞b,我會努力架喇!!