2006年10月7日星期六

中秋節...零食減不了!!

因為輪班的關係,所以未能到祖母家與家人一同過節,剛巧與族長都一同返P,所以相約收工後到蝴蝶灣散步,欣賞月色,沿途除了心口掛住瑩光棒之外,還拿住一大包明X蝦片,行到小食亭,當然少不了一罐勁凍的汽水--忌廉!!真過份!!

想不到,一個沙灘,竟然插針到插不下去,根本無路可以行,仍然有小朋友喜歡玩電燈籠,我和族長都覺得,中秋節是一個攞正牌玩火的日子,點都不會教個仔玩電燈籠,當然讓他玩火時都會有條件的,不會任玩啊!!最重要的,是--咩野都要試吓!!

以為返到家裡就不會再食,點知,族長竟然仍覺肚餓,在樓下還要買多3隻雞翼,結果我幫手食了一隻,仲應節地食了3個8份1的月餅,還食了個橙先去瞓覺,所以中秋節都是忍不到口了!!

下週二還要再去覆診呢,你話點算好!!我都不知點算了!!

2 則留言:

匿名 說...

從 nikita 那邊知道你就快做人阿媽!恭喜!努力呀!係呀,我地個 B 都係無 la la 就自己睡到天光,唔使 train。

不過,真係要戒口!

巧欣 說...

你個b好得意!!
至於戒口呢家野...我會盡量架喇!!(有時都係忍唔到呢!!!)