2006年10月19日星期四

Prison Break


三色台早在宣傳prison break時,已留意到...好似幾好睇喎!所以由第一習開始,已追看了!原本叫埋族長一齊追看,但每次我睇緊時,他都會好"求其"地看一兩眼便算...他的眼神話我知--他覺得麻麻地!所以我都冇迫佢陪我一齊睇!

自Episode 06 開始,佢無端端同我一齊追!!話說由那習開始,監獄內開始打交...原來男士對"打交"是有特別的喜愛,跟住的Episode 07,佢當然一收工就趕返屋企,睇吓Michael可唔可以救到靚女醫生出來!!

1 則留言:

Clemens 說...

頭幾集我都覺得普普通通,但係到咗暴動呢兩集開始呢,就越追越有味嘞....

唔通又係男性基因嘅關係?