2009年7月28日星期二

28-7-09天天來醫院探我。

今日繼續留院安胎,


今日羊水已經留少了,


仍冇肚痛跡象,醫生謂是好表現,


叮囑要繼續卧床休息,


著老公協助回公司安頓好工作,


帶來NOTEBOOK在醫院解悶,


下午天天表示要與公公婆婆到來探我,


一見面便問我『媽咪你要留在醫院呀』


又好似好不安咁行來行去,


又問吊鹽水痛唔痛呀,


我不停同佢講『媽咪要等弟弟出世後,先可以同你返屋企呀』


『好要乖乖地留o係公公婆婆屋企瞓覺呀』


佢好快話『知道喇。』


原本好擔心佢會因為事出突然而會扭計,


但婆婆話佢又冇咩野喎,好聽話。


咁我都安心,做哥哥真係唔同D啊。

沒有留言: