2009年7月31日星期五

弟弟有望一齊出院

弟弟今日好俾心機學習吸啜乳頭,比昨日表現好好多了,中午兒科醫生替佢檢查,話因為在檢驗我的羊水時發現有細菌,為安全計,弟弟要打多一針抗生素,出院後亦要食藥,同時,弟弟開始有黃疸,所以下午開始便要照燈,不過醫生話,如冇意外,弟弟應該可以跟我明日出院。

照過燈後的BB,表現好疲倦,9PM餵佢食奶,佢就冇心機吸啜了。

老公跟我分析,話弟弟有黃疸,同時比較細粒,擔心佢咁早出院會唔係幾好,想佢在醫院多留數天,起碼有醫護人員照顧住,但我話如果醫生都話佢可以出院呢?咁又如何啊!

我好想弟弟可以一齊返屋企,起碼我可以多餵他母乳,但若果我出院先,他就只可以食到奶粉,我地有諗過一齊留在醫院,但打了個電話俾婆婆,婆婆話天天開始唔耐煩,想今晚就返屋企,所以為左平衡兄弟二人的感受,最後老公同意,如果醫生俾弟弟出院,我地就一齊返屋企,有事的話便帶他返醫院睇急症,如果醫生唔俾佢出院,我都要出院了,寧願自己日頭到醫院餵弟弟同埋勤力泵奶。

都係個句,弟弟,你要努力呀,媽咪都會一齊努力架

BTW,唔該晒呀,KELLY。多謝你嘅分享同支持。

3 則留言:

nikita 說...

你一定得架!

同埋你地個方案:「如果醫生俾弟弟出院,我地就一齊返屋企,有事的話便帶他返醫院睇急症,如果醫生唔俾佢出院,我都要出院了,寧願自己日頭到醫院餵弟弟同埋勤力泵奶。」

計劃得好好!泵起的奶當儲備囉,日後餵比細佬食都得。

天天,恭喜你當了哥哥!

巧欣 說...

KELLY,
眼見隔離床的媽咪,昨晚已經上奶了,哈,我到現在仍未係好覺,有D擔心添!

May 說...

嘩嘩嘩!弟弟好心急見到爸爸媽媽同天天哥哥哩!
呢段時間可能你會d忙亂,不過等小b黃疸退後,就好好多了。
恭喜晒呀!