2009年7月8日星期三

給我一個希望

進食『妊娠糖尿餐』,產生憤怒、痛苦、失落、空虛、情緒下降至極點、經常發脾氣...

憤怒,係見住你老公o係你面前飲汽水,食薯片,而你只得個望字。

痛苦,係被迫每星期有兩日要『督手指』6次。

失落,是都已經食唔飽,督手指竟然都超標。

空虛,源於每餐都好似食唔飽咁。

情緒下降至極點,差不多唔想去街,唔想見人,唔想同人講野。
因為去街要煩惱--我可以食得D咩野?

覆診兩次,自身體重不斷下降,你這肥B就不斷膨脹。

醫生仲話你比同週數的BB大隻,可能會早生。

因為你的頭仔已倒轉,醫生仲話你想走到盆骨啊,著為娘要坐多些。

又話妊娠糖尿的BB,個肺發育會唔太好...

咁我又可以點呢?

我已經咩野都俾晒你,我輕左而你重左喎......

你若是要早來,我也沒辦法啊,現在為娘只好繼續堅持那個所謂『營養餐』,同時望你出來時健健康康吧。

另外,你可否給我一個希望,你到來後,讓為娘喝杯香濃咖啡,可以嗎?

3 則留言:

May 說...

巧欣,

好明白你無啖好食o既苦況,請忍耐多一陣,bb 好快出黎架喇。

媽媽阿四 說...

陰功豬囉。陀住重磅肥B仲要冇啖好食。
挨多2個月,飲咖啡!
祝福妳一家。

巧欣 說...

MAY & 四四,
為左杯咖啡,我會努力挨埋呢幾個星期喇!
我估肥B 37週就出黎見我囉!!