2009年7月31日星期五

陣痛

29-7-09下午,開始感到小宮有規律地收縮,


告知護士,駁上機器作檢查,


『唔係好密啫,你自己再留意吓,再密就再叫我地啦。』


過了約2小時,由最初的每隔30-45痛一次,


變為每15分鐘痛一次,再叫姑娘,


11PM再駁上機器檢查,


頂,做左成半個鐘頭後,個姑娘話:


『你冇陣痛過喎!』


冇,你估我特登講大話咩,依家痛到每隔5分鐘一次喇!


『咁繼續駁住個機,睇多半個鐘啦。』


都唔知佢係咪駁得唔好,之後個半個鐘,就見到好有規律的每隔5分鐘一次陣痛,但波幅唔大,其實我都唔覺得好痛,只是似比經痛痛少少咁。


30-7-09零晨1:15,個姑娘仲未入黎,


只好按鐘叫她,


『哎呀,唔好意思,啱啱接緊生。』


我就反黎痛死都冇人理喇!


『係喎,有陣痛喎,不過隔5分鐘先痛一次,又唔係話認真好痛,你瞓吓啦,等BB留o係你個肚多一日得一日嘛,繼續瞓啦。』


咁痛,點瞓呀!


既然你都叫我繼續瞓,人有三急,如個廁再睇吓點先。


行到入廁所,又痛過喇,仲好似想痾屎添,


記得生天天時,要生的時候,唔係呢種痾屎感覺的,


可能真係想痾屎啫,試吓痾啦,


痾痾吓,發現勁唔對路,


摸下下身,點解個陰道口好似有野咁嘅,


即刻按救命鐘,


之後就係一片混亂嘅場面...

沒有留言: