2009年7月31日星期五

弟弟出世

30-7-09零晨1:15,


『姑娘,我個仔個頭好似出左黎呀,咁點算呀』


『你快D同我上噃張床先啦』


『我好急,忍唔到喇』


『唔得呀,你唔可以o係個廁所度生架,快D同我返噃上床先啦。』


如是這,在一遍勁混亂的情況下,我被連人帶床推入產房,


就連產床也來不及過,就連醫生也等不及,


在兩位助產士的協助下,弟弟在零晨出世,


由病房至推入產房至完成生產,


整個過程,不到20分鐘便完成,


且,未有上一胎的10級痛楚!


我只可在生產完畢的1分鐘內,可俾老公,


『老公,我生左喇!』


當然,佢俾我嚇左一大跳啦,


醫生亦在5分鐘後到達,替護士姑娘善後我的傷口,


打過麻醉藥讓我好好睡一覺,清晨見到老公,


即問:『我有冇焗襯個仔呀?』


『放心,醫生話弟弟好好,識自己透氣,已經食左一次奶,不過因為早左D出世,同埋你有糖尿,所以依家放左入個暖箱入面。』


『幾重呀?』


『都有5磅2安士呀』


『弟弟,你等我8:30AM黎餵你食媽咪奶呀。』

沒有留言: