2009年7月31日星期五

努力餵母乳

弟弟因為屬於早產BB,加上係穿左羊水先,兒科醫生擔心佢會受到感染,所以要替他打抗生素,另外因為我有妊娠糖尿,所以他亦要定時定候被『篤手指』,我見個姑娘其實係篤腳板!醫生亦話,因為佢比較輕,所以出現黃疸嘅機會較高,可能唔可以同我一齊响週六出院。


為此,我有點不快。


唯有盡力教他吸啜母乳,不過他實在太細同太疲倦了,每次吸啜幾口便停下來,給他擠壓一點引他喝,都算好過冇。


好想他週六可以和我一同出院,按醫生建議,每次教他吸啜母乳的同時,都會補奶粉,讓他有足夠能量增磅去黃,可喜的時,他已有大小便,姑娘們都不時同我講:『你個仔雖然係細粒D,但好精靈喎!』


作為母親,只想他健健康康,食得瞓得行得走同開開心心,別無其他了。

沒有留言: