2009年7月10日星期五

男人

媽咪:『老公,我篤左手指咁多次,我覺得你點都要經歷一吓我嘅經驗囉。』

爸爸:『吓。有咁嘅需要咩?』

媽咪:『反正部血糖機都係租之嘛,CHECK吓你D血糖有冇問題都好架。』

爸爸:『我冇事喎。』

媽咪:『咁咪當知道吓我一星期要自己篤12次嘅之味囉。』

爸爸:『我已經知道女性生小孩係好偉大同辛苦喇。』

媽咪:『把口話知道係唔夠架,要實際體驗先得架。』

天天:『你地o係度做咩野呀。』

媽咪:『爸爸要篤手指呀。』

天天:『我都篤過啦,唔痛架,好快冇事架喇。』
(話說上回佢要抽血,被篤手指喳D血出黎嘅經驗,好難忘。)

爸爸:『媽咪,你唔好迫我啦,你都知我最怕打針,依家仲要自己篤,咁恐怖。

媽咪:『車,有幾恐怖啫,我咪個個星期都係咁篤。』

天天:『媽咪,你唔好篤爸爸,爸爸,我欄住你,唔被媽咪過黎。』

(死仔吖)

結果,爸爸緊係o係媽咪嘅威脅下完成呢個似是創舉嘅所謂創舉啦。

後記...

爸爸:(同奶奶展示...)『亞媽,你睇,我隻手指有個針窿呀。』

奶奶:『超。』

沒有留言: