2009年7月10日星期五

唔知我得唔得呢?

一直都有個擔心,就係唔知今次可唔可以餵母乳餵到弟弟1歲半呢?

產後仍然要食妊娠糖尿餐,會唔會影響產量呢?

住私家醫院,可唔可以同醫生講,生完第二日就帶埋弟弟出院返屋企呢?

因為私家醫院要成日行入去育嬰室餵奶,好唔方便呀。

5 則留言:

Unknown 說...
此留言已被作者移除。
nikita 說...

一定得㗎!你食得飽產量一定無問題!

醫院餵奶方面一定要同姑娘醫生爭取呀,總之餵奶大晒!

巧欣 說...

nikita,
按上次經驗,我住的醫院,其實係好支持餵母乳的,但d姑娘就要成日走入黎叫你去餵奶,我怕麻煩到佢地啫,所以如果可以早d返屋企,就會冇咁麻煩囉。

靛媽 說...

駛乜怕, 餵奶大晒麻, 千其唔好咁諗, 頭幾日好重要麻.

巧欣 說...

靛媽,
好,我會極力爭取!
見你餵小芊餵得咁好,替你高興啊:)
btw,好多次試過去你度留言,但唔知點解,佢都話我錯誤,激死!