2006年7月20日星期四

第一件買俾小熊bb的衣服,竟然係夏天衫!!

早幾日行過吉之島,見d bb仔衫有特價,已經望過下,但又唔知咁早買好唔好,所以打電話俾d有經驗的媽咪,問下佢地d意見啦,佢地都話可以襯特價買定d,就咁,我琴日就去左吉之島再睇!!

睇左一輪,原本想買d冬天長袖的,因為小熊bb會o係12月出世,但係都睇唔啱,所以無買,點解唔啱,因為d size太細喇,只係得50,即係出世後著得個1個星期,咁唔化算,所以咪唔買羅!!

之後睇左d夏天衫,有幾件都幾好,size係90,我估到左出年夏天,即係小熊bb大約6個月o既時候,應該著到啦,之後我梗係打俾族長啦,佢話好我先買,經過一輪商討之後,我地都係買在3件夏天衫.就咁,小熊bb o既第一件衣服,就係夏天衫喇!!

沒有留言: