2006年7月30日星期日

焗蓮蓉西米布甸

在網上找到我最喜愛吃的甜品--焗蓮蓉西米布甸的製法,真的希望可以自製一次,但最重要,是先添置一個焗爐!!


材料: 4 位份量
1. 西米 30g
2. 蓮蓉 80g 約$5-$8蚊
3. 砂糖 70g
4. 煉奶或淡奶 2湯匙
5. 蛋黃 3隻
6. 吉士粉 40g
7. 牛油 60g
8. 清水 250ml

製法:

1. 西米加入清水略浸,準備半窩水煲滾,水滾落西米以慢火煮至看見西米漲起,
關掉爐火密蓋焗20分鐘或至西米完全透明.倒出西米隔去水份放入冷開水中浸泡備用。
2. 將清水250ml 煲滾,水滾落牛油及糖,淡奶煉奶拌勻。
3. 把西米隔去冷開水到落煲並轉調慢火。吉士粉用2湯匙清水調開加入鍋中煮至濃稠(邊煮邊攪拌)即關掉爐火把蛋黃逐隻加入拌勻。
4. 在布甸模內先注入一半西米溶漿,再放蓮蓉,然後再注入剩餘一半西米溶漿。
5. 先把焗爐以250℃ 預熱(如有上下發熱線,可先開下發熱線),放入布甸焗約15分鐘
再關掉下發熱線,開啟上發熱先至150℃至表面焦黃即成。

Picture

這個甜品的愛好起源,來自我祖母的生日宴會上,小時候,由我懂性以來,祖母每年都會在美孚的好世界酒樓設生日宴(可能因為爺爺在此工作的關係,所以從無更改過地點),無論菜單上如何更改,糖品總會是這個好味的焗蓮蓉西米布甸,因此......我們一群的表兄弟姊妹,總會留肚來品嚐這道菜,可惜,自從好世界結業後,已不能在每次生日會上吃得到了!!!

上一次吃過,便是自己的婚宴上,都隔了差不多年半啊!!

5 則留言:

Clemens 說...

睇落好似好甜咁喎,之但係又好令人懷念...
細個嗰陣去飲,甜品一定係西米蓮蓉布甸,唔知點解整下整下而家得返個湯丸紅豆沙同難食到死嘅環球果盤! X(

你整咗一定要拎返中心大家食呀!(不過我估熱辣辣會好食啲 :P)

巧欣 說...

如果我有咁o既功力做到,我一定會拎返中心同大家分享,但最重要,係先要添置一個焗爐!!

巧欣 說...

其實o係滿記都有類似o既甜品,不過改了內涵,係用荔x蓉,即係"戶"頭!!個味當然無用蓮蓉咁好食啦!!

Antoinette 說...

mmmmm... Yumi!

bacio!

匿名 說...

原來我同家銘既距離都有一段既....我去飲都未食過呢個甜品喎....(可能係屯門無啫)