2006年7月20日星期四

收費電視台

正當族長整緊晚餐o既時候,突然有人按門鐘......我唔識個喎!!開門後,佢即刻話:我地係xx電視台架,你依家都睇緊我地個台喎,我地依家有個優惠俾番你,我地會幫你安裝一個解碼器,之後你就可以收到超過30個頻道架喇.

我緊係即刻問佢收唔收錢啦,佢就話:呢個係答謝你對我地個台o既支持,唔會收費用架!得族長同意後,我就開左門俾佢入黎,入到黎,佢就話:呢個優惠為期15個月,裝左個解碼器,你本身個電視台都會清D架,到期後如果你覺得唔適合o既,你可以除時取消,而呢15個月,每個台每日都係收番1毫子咋!!!!!!

我緊係即刻問佢:咁即係要收錢啦!!佢就答我:其實呢個係答謝你一路支持我地個台,所以每個台每日都只係會收番1毫子咋.

咁即係要收$$啦!!話係咪得o羅!!我同族長對望左一眼,就一齊同佢講:咁唔使喇,唔該晒!最後,佢緊係帶住失望o既心情離開啦!

沒有留言: