2006年7月22日星期六

都是凍檸茶累事啦!!

昨日放假,在樓下茶餐廳叫了個生炒牛肉飯+凍檸水,誰知回家後才發現,他......給了我一杯凍檸茶!!心想:在整個懷孕期間,我完成戒飲所有茶類,現在只是飲一杯啫,應該無問題掛!!

其實我真的想過不飲它,但實在太熱了,所以在--飲一杯半杯應該無問題的大前提下,我終於將整杯凍檸茶放進肚裡,點知在出事了.......

我整個晚上都睡不著,好勉強只能睡了兩小時,所以今早上班期間,終於感到疲倦,比起平日,我只有在站得太久時才會覺得雙腳疲倦,在這5個月期間,我無一日試過好似今日這樣,是精神上感到疲倦,最慘........仲要開會啊!!!

好不容易到4點,拿拿臨執好個袋,返娘家食晚飯!!族長就要返P,以及招待那些從台灣來的訪客啊!

希望今晚有覺好瞓啦!!

2 則留言:

Clemens 說...

今日見你又好似好精神咁喎 :D

匿名 說...

唔准再飲凍檸茶!!
唔准再食齋雞粒呀!!!