2006年7月22日星期六

胎動+大肚婆,都在同一日發生!

胎動

近幾日,當我靜靜坐下時,都會覺得個肚有些東西在彈跳,但次數不多,每次一至兩下便會停止.早在18週時,我已向媽媽查詢,"胎動"感覺是怎樣呢,媽媽說:好似有些東西篤你個肚咁,咪係胎動羅!但我近日所感覺到的,又不似媽媽所描述啊!今晚回家食飯時,再向她問清楚,並告訴她我近日的感覺,她說:係架喇,你亞婆話好似隻蝦咁彈彈下的,就係胎動!

啊!原來是這樣!!


大肚婆

回家在屯門站乘輕鐵,上車後,找個有扶手的位置企穩,突然有位女士叫我:你坐吖......有點不知所措,但見她已企起身,那我便坐下來,坐下後感覺怪怪的......原來已經是個好容易被人識別的大肚婆了!!

3 則留言:

Clemens 說...

唉呀, 我臨落車嗰下見到有個位㗎! 嗰位仁兄真係"dut"咗落去冇俾個位你呀? :O

巧欣 說...

係呀,不過下個站已經有位坐喇,所以可以輕鬆地坐返元朗!!

匿名 說...

這是一段難忘難得的光陰哦, 享受一下被陌生人竉的感覺吧! 這是當孕婦應得的.