2006年7月20日星期四

多謝同事們的照顧啊!

由知道有左小熊bb開始,我心態上無咩野大改變,都係一貫作風--我應付到o既能力範圍內,我都會自己完成!奶奶講過,以前佢返工o既時候,都係樣樣自己做,有時甚至乎忘記了自己是懷孕中呢,而我,想法與她一樣,雖然係大左肚,但工作一樣要照做,無可能每一樣事情都會找他人幫手的!!
但同事們每個都好好,當見到我推住輪椅,搬檯,或學員有情緒時,都會叫我小心,或是叫我行遠d,有些同事還主動告知我,學員最近情緒有起伏,處理時一定要小心!!
我真係好感謝每一位同事的照顧和關心,事實上,不論是否大肚,我覺得大家在工作上都一樣要小心啊,因為若果不幸受傷,除了自己辛苦外,還會影響到家庭呢,所以大家都要小心保重身體呀!!
今日仲收到碧姐孫女的私家車,返到屋企,即刻同族長研究,發現好啱用,所以小熊bb唔使買私家車喇,都係時候要買番份禮回俾碧姐喇!!

沒有留言: