2006年7月21日星期五

終於完成呢個blog了.

多得家銘仗義襄助,我終於完成這個blog了.大家一定感到奇怪,為何好端端要改個blog呢......因為之前那個site,原來大家不可以隨意回應的,所以請教"高人"後,終於完成到一個方便自己又方便各方好友的site.

在這個過程中,確實讓我學到不少電腦上的知識,對於他人來說,可能製作這樣的分享是很容易,但對我來說,真是要慢慢研究才能完成,另外,我還link了些相片,希望在小熊bb出世後,可以讓大家容易分享啊!!


一直都覺得這張相好靚,多謝各位!!

6 則留言:

匿名 說...

你好叻呀,
識得整blog....

整得好靚呀,
不過以前的blog的background就大自然多一點....但有呢個來分享你們的開心事,看了也開心呢!!!!

等著分享小熊B的相片..

joe

匿名 說...

太好呢....鍾於可以回應呢.....
你太勁呀.....不過都要注重身體呢....

巧欣 說...

joe,
其實要多謝家銘的指點,我才懂得製作,過程都不是想像中那麼困難,有個地方去紀錄自己的成長,自己回看也很開心,所以,若你有時間,也值得為自己製作一個啊!!

巧欣 說...

高佬,
多謝你之前借過的雜誌,很有用啊!!

Clemens 說...

使乜客氣
未開blog嘅不妨都開返個, 記錄一下自已嘅諗法, 之後一齊交流吓傾吓都好吖 ;)

匿名 說...

點解我的comment上係寫住
"匿名者"的呀??

見你個blog都好開心,
不過家中的電腦仍比較"雞",等我換左個腦先啦!!!



joe