2009年8月5日星期三

知足,幸福。


弟弟回家了,堅持以全母乳餵哺,過程順利,有賴弟弟的合作,好友Catherine的湯水建議,媽咪的豐富膳食,昨日已開始谷奶。但弟弟還細,每次都只是吃一邊便再度入睡,為了替他增磅、去黃、以及替我減輕谷奶的痛苦,本應3小時才吃一次奶,我會約2小時便叫他起身,初生嬰兒,不去叫醒他,他是不合醒來啊,除非真的好肚餓。

天天見到弟弟回家,好開心,不停說『佢好細個呀』、『佢紅卜卜呀』。

見到弟弟哭,會立刻飛撲埋去『弟弟唔使驚。』

見我餵奶給弟弟,他便會走埋來,用其小手輕摸弟弟的頭髮,在我掃風拍背時,又會走過來擁著他。

半夜,弟弟遺便不舒服,哭了,弄醒天天,他問我:『弟弟做咩野呀?』

『弟弟痾左大便唔舒服,所以喊囉。你繼續瞓覺啦。』

他在續睡前說了一句:『弟弟,大便要去廁所吖嘛!』

頓時覺得他...大個仔啊。

****************

日間,天天如常到婆婆家『暫托』,臨出門口前,走到弟弟床邊:『弟弟,我去公公婆婆度喇,今晚見啦。』

見他捉實弟弟的小手仔,有種說不出的幸福。

7 則留言:

nikita 說...

天天真是位好哥哥!

靛媽 說...

其實第二胎真係會快上奶好多架, 相信細佬的黃很快退晒, 增磅順利.

巧欣 說...

kelly & peggy,
many thanks!

媽媽阿四 說...

兩兄弟,看得我好感動。

上奶了,真替妳開心,恭喜恭喜!!

巧欣 說...

四四,
你的兩姐弟,同樣是多麼可愛啊!

Fiona Pig 說...

對. 是一份難以言喻的幸福.
懂得掌握幸福, 也是一種福氣.

巧欣 說...

某程度我都係O係你身上學到的,你都要加油呀!!