2009年8月8日星期六

相互適應期

弟弟今早到健康院『睇黃』,女醫生表示他的黃疸同前兩日差不多,繼續持續餵哺母乳,下星期三再覆診吧。

****************

原以為天天在弟弟出世後,都適應得不錯,最少我還未見到有行為倒退的現象,也沒有呷醋爭寵等情況,但原來這一切,不是在日間發生,而是在晚上入睡才出現...

弟弟回家的頭兩天,零晨4時被哭鬧弟弟吵醒不能再入睡,至第三晚已經沒有再出現,但隨之而來的,是發開口夢,同埋要求半夜三更沖奶,一定要我同時抱住他和弟弟飲,發現我不是睡在隔離,破口大哭話要搵媽咪,聽到弟弟打嗝,本想起床看個究竟,被天天阻止,因為他要擁著的的手臂係咁掃,最慘係...唔俾爸爸掂!

做母親的,只有盡力做吧,能夠回應他的要求,我都會答應,只因他們二人都是我的孩子。

2 則留言:

Fiona Pig 說...

唉...... 天天BB要掃你手臂, 真係又好笑又好冧......
最好就係佢要學習俾爸爸鍚同俾媽媽鍚都係一樣架啦!

巧欣 說...

係呀,我一個人真係做唔到咁多野呀!!