2009年8月11日星期二

天天的四日學校生活

天天今日第四日返學了,

第一日由我陪,

第二日由公公陪,

第三日開始,要自己上堂了,

這兩日,都由爸爸帶返學接放學,

看他對『返學』不太抗拒,

老師話第三日他曾問:『爸爸幾時黎呀?』

而今日,第四日,爸爸話他因為入學校前見到有個同學扭計,不願入學校,使他曾想哭...

放學爸爸問老師,老師則表示:『他入到班房後就無再想哭喇。』

放學後,他如常到公公婆婆家食午飯,到平台踩單車,之後午睡,

我打電話給他,問他:『你返學開唔開心呀?』

『開心。』

『有冇喊呀?』

『我冇喊,有個姐姐喊。我睇Dora呀,bye bye。』

我未及回應已被他掛斷電話了,

相信他好快便適應學校生活了。

明日又是新挑戰了,天天會留在學校,完成午餐才放學,

明日午餐,是他不太喜歡的粥和麵,

看情況,公公接放學後,都要帶他再食飯了。

沒有留言: