2009年8月15日星期六

好無癮的媽咪

天天在公公婆婆家隔離期間,

早上,

媽咪打電話俾佢,

婆婆話:『天天,媽咪打黎呀,同媽咪傾吓計啦。』

天天答:『我唔講喇,你同佢講啦!』

媽咪~~~~~啞左。

晚上,

媽咪再打電話俾佢,

婆婆話:『天天,媽咪打黎呀,要同媽咪講電話架,快D黎!』

天天答:『喂,媽咪呀,我睇緊KITTY呀,(DEAD AIR)~~~』

媽咪隱約聽到個電話遞左去第二個度,

有人話:『公公,我唔講喇,你同佢講啦!』

媽咪無癮無癮好無癮,都係攬住弟弟實在D。

5 則留言:

Fiona Pig 說...

無辦法啦, 你都知, 你老公同我老公一家上下都係超級電視精. 一有電視, 六親不認! 哼哼. 好強的遺傳因子.

巧欣 說...

哈,可以能加埋我d遺傳,所以仲勁d呀!你有冇睇『絕代商驕』呀,好低能同都幾好笑喎!!!

匿名 說...

我一個B都覺得好困難,妳可以handle兩個B,妳好勁呀! -- Sum Tin

May 說...

我覺得d細路唔係咁鍾意講電話,我阿b都唔理我架,巧欣唔駛無癮喎。

巧欣 說...

唔係呀,細d嘅時候,佢好鐘意講架,但到左識睇電視之後就開始冇心機講喇!