2009年8月19日星期三

順利的返學旅程

18-8-09開始,天天返學的時間,增加至9am-2:30pm,即是由食早餐到瞓晏覺,都是在學校裡。

學校的午餐時間是11:45am,高老師話天天第一日食了很少,公公解釋是因為平日12:30pm才在家開餐,但小朋友適應力強,第二日天天問了高老師『係咩野黎架』同『好唔好食架』之後,得到高老師滿意回覆的他,便將全份午餐放進肚子裡。

如是者,天天每日都可以自己食晒份午餐,都算叻仔。

昨日是第一日在學校瞓晏覺,估不到天天都能入睡,是我意料之外啊。

每晚要以潛移默化的方式,重複告訴他:
『聽日返學食早餐喎,上完堂就會食茶點,玩一陣玩具就會食午飯,要試吓好唔好食喎,食完午飯就瞓晏覺,瞓醒爸爸就會黎接你放學喇。』

每次都好唔專心咁聽我講完後,循例回答『哦,知喇。』

見他返學沒有大叫大哭,每日開開心心地出門口,開開心心地跟老師入課室,放學後問他『返學開唔開心呀?』,他都會答『開心』,我想他應該適應得不錯吧。

幼兒班返一至五全日,六返半日,與老公商量過,一至五都已經返全日,六就讓他休息吧,也讓一家人多一個去街的選擇吧!

2 則留言:

Fiona Pig 說...

好叻好叻! 天天好叻!
睇咗大嫂你篇分享, 我都好似望住天天返學咁. 哈哈.
(咁, 如果個老師答:「好唔好食, 你都要食喎.」 咁, 天天係咪會唔食呢? 做幼稚園老師真係唔簡單.

巧欣 說...

我都唔知呀,不過我覺得佢返學對住老師好似乖d同聽話d,同o係屋企都唔同嘅!!