2006年11月8日星期三

恭喜豬族長,11月18日便成家立室了

為了慶祝豬族長在11月18日成家立室,今日特意去添置飲衫,話晒這是懷孕以來第一次去飲,仲要我係"大嫂"添,當然要認真一點!!

今日我問過小熊BB,話如果佢都想見證豬叔叔結婚,就踢我一腳啦,好讓我唔買飲衫了,因為我都就快生得,呢D飲衫,可能只可以著一次,好像有點浪費,但...佢冇回應,好似好眼瞓咁,所以...算啦,反正有D野都好難預料,都係預備好先!!!

依家尚欠一對鞋,原來我的腳板...肥了很多啊!!

2 則留言:

匿名 說...

雖然只係著一次咁大把...但身為長輩,都要買定架喇,無話浪唔浪費既

巧欣 說...

我都知,但著一次又真係好浪費喎!!!不過冇所謂喇,因為已經買左喇!!