2006年11月21日星期二

小熊b就快出世喇!!

星期日到港安抽血及同小熊b做心電圖,昨日到盧醫生處睇報告,一切正常!!醫生話唔會俾小熊b遲過40週出世!!唔知點解,昨日量體重,我同小熊b都輕左!!醫生話小熊b唔會輕,因超聲波只是預計bb體重,所以只要唔好相差太遠,都冇問題!!!

返到屋企,發現有d唔妥,又未至於見紅,但就有小小顏色!!!所以我諗我都就黎生得喇,仲有3日我才放產假呢!!!

6 則留言:

Clemens 說...

嘩嘩嘩~~~~~~

第一個上嚟留言恭喜你哋先!!!
祝小熊b快高長大!
聽聽話話!

(之前俾你哋隻碟, 而家可以跟住實習一下啦!)

匿名 說...

我覺得你個醫生講的野都幾廢, 有邊個BB 唔係早過預產期8-10日出世? 有幾多BB 真係會遲過40 週出世? 全部都係"阿媽係女人" 的說話.

匿名 說...

我都黎恭喜下先~
祝BB天資聰穎~聽教聽話

Yan Yan the Pig Farmer 說...

嘩,就到啦,就到啦!
非常期待見到小熊B ^O^

匿名 說...

一句"見紅"真的誤不少人, 其實叫"見啡"會貼切啲. 以軒媽經驗, 真的"見紅"時, 已差不多穿水.

Anyway......
恭喜晒! 恭喜晒!
祝熊仔... 好易湊!

匿名 說...

Hi,howyan! 恭喜,恭喜!
祝小熊bb健康快活!