2006年11月26日星期日

BB仲未出得院呀!!好掛住呢!!

好艱難地等到1PM,即刻打去醫院問下BB可以出院未,結果好唔開心咁收線,因為醫生話仲未退黄,要照多一日燈!!

族長放工去探BB,護士話今日驗血,黄胆係11.7度,比昨日低左1.8度,都好,有進步,如果一直維持落去,我估聽日應該出得院,但都要睇醫生o既決定!

好想跟族長出去探,但被佢拒絕,我唔開心到喊左!!不過不是豪哭果種,我知道因為我掛住bb先係咁!!真係好想佢聽日返黎屋企啊!!

3 則留言:

匿名 說...

好明白你心情呀, 我和軒媽當時瘋狂到去醫院搶嬰呢! 當然, 去到醫院睇到護士和醫生, 還是乖乖就犯. 哈, 他們都應付慣我和軒媽這種父母了.

你擔心還擔心, 好好注意一下自己身體呀, 因為寶寶回到家之後, 他需要一個精神飽滿的媽媽呢. 寶寶回家之前的事, 就安心交給醫院的護士照顧好了, 醫院會把BB照顧得好好的.

匿名 說...

恭喜晒熊爸爸熊媽媽! 小熊bb好可愛啊!
雖然我未做人母及人妻(但我超想做呢! =p) 但我完全感受到小生命到來的喜悅!
如軒爸所說, 你自照顧自己身體, 小熊bb回來你們有排忙呀! ^^ 到時多些拍照給我們看啊!

Yan Yan the Pig Farmer 說...

恭喜呀!
小熊b好靚仔呀,輪廓分明.
好好保養番身體呀.