2006年11月3日星期五

妊娠糖尿病

終於...驗到有妊娠糖尿病呀!!!超標幾多唔知道,只知道係超標,因為個報告係護士姑娘打電話話我知!!仲要等到13/11先再去見醫生,有排等!!!護士轉達醫生的勸喻:"戒糖水,旦糕,甜品啦!!"

上網睇過呢個病對我同bb有咩野影响--妊娠糖尿病產生的風險

嬰兒方面
1.嬰兒血糖水平會偏低,並會增加日後患上糖尿病的風險。
2.嬰兒出現不正常的機會較高,如糖尿控制差。
3.嬰兒發育比正常稍慢。


孕婦方面
1.孕婦可能會生出巨嬰或產屍胎,開刀生產的機會也較大。
2.提高孕婦患孕婦高血壓的風險,懷孕期間會出現痙攣。
3.孕婦日後出現同一情況的機會比別人高,之後有機會患上糖尿病。
4.日後再有計劃懷孕時,應事先諮詢醫生意見,並作血糖檢查。


有好多好多唔開心...

呢個星期一,臨時醫生得閒,所以可以去覆診,醫生的超聲波顯示,bb有2.9kg,大約6.4lb,如果bb在37周出世,即係仲有個幾兩個星期就出世,咁我估佢應該唔會係超級大bb,但係如果佢真係咁鐘意o係我個肚度住到40周先出世,咁變大b的機會就真係好大喇!!

一直以來,好想自己可以同bb共同進退,讓我經驗十級痛的同時,亦讓bb從用佢自己o既努力來到呢個世界,但...老公,媽媽都說:"都要為左bb的安全著想!!如果醫生表示一定要開刀,都冇辦法!!!"

其實我都明白的,但明白歸明白,不過是否能夠接受,又係另一回事啊!!所以,近日我都好努力去做d可以好生d的運動,到左依家,我唯有盡力啦,其他我控制唔到o既野,隨遇而安吧!!

5 則留言:

匿名 說...

嘩!唔覺唔覺你就生得!咁我祝定你陣痛短暫,順利生產!!

放心啦,唔係好痛架咋!不過係辛苦d 囉。你是到政府醫院生或是私家?

巧欣 說...

應該私家,荃灣港安!!

我要下個星期先知可唔可以自己生到!!所以仍然有d担心啊,不過,我會努力架!!多謝你的支持同實戰經驗!!

匿名 說...

唔好自己嚇自己啦,乖乖聽醫生話戒戒口,會沒事的。
又,無論是順產亦好,開刀亦好,最重要是母子平安嘛,對不?
我也祝你生產順順利利,生個肥肥白白、健健康康的小熊熊呀!
加油!

匿名 說...

howyan 你好呀,好似軒媽話齋最緊要bb健健康康,母子平平安安,bb出o左世大把機會同佢經歷。期待睇你個小熊bb相。
BTW nikita,軒媽,你同我個b都係今年出世,仲要4個都係仔仔wor!

Clemens 說...

哎呀,呢排仲幫親你買lunch都係買鮮茄牛飯添! :O

早知係咁,就應該幫你買鮮茄牛飯走甜! X)