2006年11月12日星期日

隨時生得!!

隨時生得的心情...好奇怪!!已經覺得唔使再戒口,所以昨日工作期間,已經食了一排三角朱古力了!!族長對住我,只有...無奈!!有D担心佢真係會Before 18/11前出世,其一我想出席完豬族大婚同食餐好的先入醫院,其二...因為仲未完成手頭的工作!!

我同族長結婚時,豬族長担任伴郎,一向身體好好的他...當日竟然病倒!!結果晚上的家人食飯...佢未能出席,今次他結婚...不知會唔會出現同樣的情況........如果小熊BB都想參與的話........

襯今日放假,將BB的床單被鋪,包被,襪仔等東西洗一次,結果又是掛到成個窗台都係衫,好彩族長上兩個星期買來另一支晒衫棍,裝在另一個窗台上,先勉強可以掛到全部衫!!!

唔知我仲有冇野未預備呢???

2 則留言:

匿名 說...

係呢,你放產假未呀?我本來放前一後九,點知未放就生左,放足10 weeks。

巧欣 說...

nikita,
我放前二後八呀,24/11先開始放,即是下個星期五啊!!