2006年11月30日星期四

小熊b回家了

11月27日收到醫院來電,小熊b的黄疸下降至10.2度,終於可以回家了!!下午2pm順利回到家,媽媽叮囑我,回到家前要同佢講:"bb,我地返到屋企喇,呢度就係你同爸爸媽媽o既屋企啊!!"(有d好似.....唉,衰野就唔講喇,明就明,唔明就算啦!!)

為左維持黄疸於正常水平,所以將佢每餐食奶時間縮短至每隔3小時食一次,同時,因為我有點咳,所以早前睇了醫生,醫生表示所給予的藥是可以繼續餵人奶的,但奶奶表示唔好,叫我都係食晒d藥先好餵人奶,所以今日全日都係餵奶粉了!!

小熊b今日的生活,都是食飽就瞓,通常都是被叫醒黎食奶,淨係試過半夜3:30am同5am是佢喊我地先餵佢食奶!!

關於開奶粉,奶奶有唔同o既見解,佢o既專業話佢知--要用滾水沖奶粉!!!我之前睇書同埋個奶粉罐都唔係咁講喎,但佢話係咁架,唯有聽從啦!!開了出來,見到個奶樽有d一粒粒o既奶粉,等佢餵晒成支奶兼掃埋風,我再次同佢講,好似唔係用滾水開架,仲俾埋個奶粉罐的說明過佢睇,佢先肯相信!!跟住過左一陣先講,可能以前醫院係預先開奶連奶樽一齊用焗爐烚奶樽,所以會用滾水開奶o羅!!!

^~^....................................................

之後,奶奶又表示,要用和暖水開奶,唔可以溝水開.........我睇書又唔係咁教喎,今次我請教了有經驗o既媽媽,異口同聲表示唔係,朗之媽同Deborah媽都話可以先將煲過o既奶樽"攤凍"d水,等下次開奶時先落已冷卻的水及再加入熱水,咁就得!!得到各媽媽的支持同建議,我決定採用!!!

你好嗎???我就係小熊bb喇!!!
望o下邊個抱住我先...啊!原來係<女麻><女麻>!!
照原燈好疲倦啊,要瞓一陣呀!!

3 則留言:

匿名 說...

小熊BB好可愛呀 ^^

匿名 說...

恭喜你生左個可愛的BB 呀,小熊B 好精靈,咁細個個樣就咁好老積,真係唔抵得佢呀!

天氣轉涼,你要小心身體不要著涼啊!

要教BB 埋身餵,我看了些餵乳專家的建議,先埋身餵,tum BB 張開口吮,佢地教用餵藥的syringe(吉之島嬰兒部有售) 來餵奶,先餵人奶,之後先補奶粉,BB 鐘意吮吮呢個動作,用syringe 餵會另佢地想吮吮,會令埋身餵成功。

你BB 仲細,會較懶訓,記得定時餵奶,唔好比佢地訓過籠唔食奶呀.

匿名 說...

小熊b好得意呀!識望鏡頭添!