2006年11月26日星期日

BB真係好叻!!但我地郤要短暫分開啊!!!

4日3夜的分娩旅程,o係25/11/06星期六完結,滿心歡喜地以為可以同小熊bb一齊返屋企,點知醫生話佢"黄"--13.5度,要留o係醫院照燈直至低過10度先可以出院!!個一刻簡直想打死個醫生!!!不過奶奶話佢留o係度都好,因為有人睇住之餘,亦唔使等佢返到屋企先有事!!況且要等到27/11/06星期一先可以去健康院登記,如果26/11/06星期日有咩野事,要行來行去就唔好喎!!唯有聽話啦!!話晒佢呢方面都係專業人事!!

12:30pm入去埋身餵完最後一次奶之後,就睇住姑娘將佢放入個箱度,入去前應族長要求,叫姑娘俾族長抱一抱bb,因為佢出世咁耐,族長都未抱過,淨係睇住我將bb抱近窗俾佢望下!!

之後,我地就幫bb辦理"暫托"手續!!!希望聽日佢可以出院啦!!

講番呢4日3夜的旅程,bb 22/11零晨出世,出世時,我未有太大感觸,因為聞了一輪止痛氣,人有點wing,族長翌日同我講,亞B出世個一刻,佢好想喊,因為佢經驗到,生仔原來好辛苦,可能我實在捉得佢太大力了!

8:30am個餐奶,由姑娘代勞,因為我未瞓醒,我本來12:30pm入去餵佢,但我誤會左以為姑娘叫先入,到我知道時,姑娘已經代我餵左奶粉,所以我到第3餐(4:30pm)先入去埋身餵佢同第一次自己抱起佢,個感覺好特別,佢好似好有feel咁望住我,一聽到我把聲,佢個咀就郁左幾下,好得意,姑娘話佢都未習慣吸啜動作,所以唔係好肯啜,最後補左奶粉!

初時抱佢都有d驚,驚姿勢唔啱會整到佢,但抱抱下,發現佢都幾"硬鄭",只要唔好俾佢個頭fing黎fing去就得,所以都ok!!

之後o既每次餵奶,我都有俾佢埋身食,等我容易d上奶,可能佢已經發現:"點解啜黎啜去都冇野食o既,但之後又一定有"補奶"呢個環節,所以佢都唔係好合作!!!結果...又係補奶粉!!

呢隻仔唔知點解好鬼鐘意瞓覺,每到食奶時間,佢都仍然瞓緊,叫黎叫去都唔醒,我已經學奶奶o既方法,例如脫去佢張被,彈佢手板腳板等,通常都要成30-45分鐘先叫得醒!!!(唔怪得佢咁耐都冇試過攪到我半夜瞓唔到啦,因為原來佢仲懶瞓過我!!)咁就慘喇,因為佢食人奶的意慾唔強,可能已經學習到,會有個好容易o既補奶環節,所以佢咪等羅,結果都會俾佢等到,因為再唔食,又會過鐘!!!

有一餐叫左佢成個鐘都唔醒,最後無端端大喊,原來賴大便,第一次自己換片,都幾好,之後再餵,哈!!今次又出奇地合作喎,但姑娘就唔建議我補奶,佢話唔係下餐佢又唔啜,所以我忍心地,放番佢落床仔!其實我都唔知我有冇奶俾佢食架!!!

越抱得佢多,就越唔舒得放低佢,見佢眼仔祿祿咁望住我,個咀郁郁下,好鬼得意!

望住佢,不其然會睇下究竟佢似晚個多D!佢個輪確、耳仔、個咀同個髮型都似族長,對眼、個鼻同眼眉就似我!唔知一個月之後,佢個樣會變成點呢,要攞番我同族長細個時D相比併下先得!

如是這,我就每4個鐘入去見佢,姑娘話佢係全場喊得最大聲o既bb,24/11開始,我開始谷奶,但同時姑娘話佢開始有d黄,叫我每次俾佢啜完後要補奶俾佢,但補奶後遺症就係佢唔會食人奶!!!咁點算呢!!!


到左8:30pm,俾佢食人奶,佢竟然推開我!!!得個幾日人仔就咁惡!!!所以我決定個餐唔補奶!!結果10:30pm姑娘就call我,話佢叫救命!!!我緊係唔放過呢次機會,話佢知淨係得人奶,唔會有奶粉,結果佢就聽聽話話咁食了1個鐘,到2:45am又食了一個鐘,真係好!!

不過,唔知係咪因為冇補奶,攪到佢"黄",唔出得院呀!!!我有d內疚!!!

2 則留言:

Clemens 說...

一路睇就一路戥你開心, 以後俾心機做媽咪啦! :D

匿名 說...

哎呀,你放心啦!食夠奶的newborn 都有機會要照燈架。乜你間醫院咁衰架!唔比爸爸抱BB,又唔比你第一時間餵奶,仲要問都唔問就補奶粉!!!!!

不過我好肯定小熊B 係食到金黃色的初乳,所以你無害到佢,仲比左份大禮佢添!

newborn 係好懶訓架,因為離開母體的過程是很花力氣同辛苦,所以咪掛住訓囉。除左剝剩件底衫同片片餵奶,仲可以好似掃風咁拍背脊或搓背脊,用凍食水洗面。