2006年11月8日星期三

仲有一個月呀!

今日是11月8日,預產期是12月8日,尚有1個月我亞BB就會出世喇,若他預備好,或會早些來呢!!所以這幾日都會感覺一下,BB你會否想出來呢,每晚都會想,會否睡至半夜,我就要到醫院!!

近日不知是否坐得多或是企得多,盆骨位置總像被針"吉"一樣,骨與骨之間好軟好痺,有時行路都會因此而有困難!!我曾好仔細地向族長形容我那感覺,但他仍是不明白,不過我從此就變了皇太后般,被他扶出扶入!!令原來好輕形的我變得有點笨!

健康院姑娘告知我,那是因為荷爾蒙的關係,令骨與骨之間變得軟些,好讓BB出世時會較容易,叫我日常動作要慢些.......好難呀,因為...我快摜了!

沒有留言: