2006年12月8日星期五

點解bb咁鐘意伸對手出黎瞓呢!!

接左小b返屋企第4日,發現佢鐘意伸對手出黎瞓,早幾日好凍佢都係咁,今日見佢瞓晏覺,又係咁,我o係度諗:"其實咁瞓都幾辛苦喎,佢對手唔會痺架咩??點解可以維持同一個動作瞓成兩三個鐘架!!!"

當然,我緊係冇攪佢啦,攪醒左佢,我就有排先氹到佢再瞓喇!!!

3 則留言:

匿名 說...

"咪郁!! 伸對手出來!!!"

我個B 由出世到現在都係咁訓~

巧欣 說...

你真係有冇担心過佢會手痺呢??我有架...但我試過幫佢整番落黎,轉頭佢又伸番出黎!!

匿名 說...

之前睇育嬰書解釋過呢個原因,但我只記得呢個係BB 最自然的姿勢,所以無整佢,到小熊B 大大下佢會識得吮手,你會睇到佢訓訓下會吮手仔.